Sen min dagboks första blad, och hela livet vände.





Jag tänker inte vara någon jävla tönt och ursäkta mej för att jag inte skrivit, eller gjort någonting på den här skit sidan, för jag skriver för min egen skull, och ingen annans. Det har hänt en massa skit grejer, ren jävla skit. Privat business. Vi tar oss igenom allt nu, tillsammans. Och vi kommer fixa det. I slutet står vi där enade. Med kärlek kommer man långt, det är kärlek vi har.

Idag har Melinda, My, Cornelia och jag varit olovligt olagliga. Vi tog båten i Visjö (räddningsbåten), och rodde ut. Och så kom det en gubbe och skrek att vi skulle ro i land igen. Vi fick skäll, och han bad mej ringa honom, och nu har han mitt rummer. Om han stalkar mej tänker jag anmäla gubbfan. Melinda ska ha ett jävla pris egentligen för att hon orkade ro hela vägen!

På torsdag ska FAMILJEN sova hos B. Vi behöver varandra.
Melinda fyller för övrigt fjorton år idag. Grattis!

B-ruden med jeansjackan. Älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Furman

Underbara vänner som finns där när nåt händer är sällsynt. Puss på er för att ni tar hand om varandra!

2010-07-20 @ 13:27:20
Postat av: Sara.S

Hoppas saker och ting blir bra snart iaf :)

PUSS

2010-07-20 @ 18:48:24

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0