Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar med mej.



Det här är så jävla jävla jävla jävla sjukt! Här sitter jag, och har lite halvt om halvt tråkigt. Tänker att jag kan gå in på Omegle, som jag aldrig är inne på vanligtvis. Snackar runt med lite folk, ointressanta folk. Och så träffar jag en svensk. En svensk som är ett år äldre än mej och bor ungefär i Jönköping. Vilket ändå inte är så hemskt långt ifrån Ödeshögs Syndromet. Vi börjar snacka om musik och så, och så visar det sig att vi var på musikfesten i Gransnäs där jag såg Amanda Jenssen och Hästpojken, samtidigt! Det är så galet sjukt! Det är fan sånt som händer i filmer! Jag är väldigt överraskad faktiskt. Så vi tog vara på varandras msn:er.

Annars så har jag ätit en god bulle och druckit mjölk nu såhär om natten. Tänkte dra fram symaskinen vi har någonstans här hemma och sy lite "imorgon". Jag som tycker dom är så obehagliga... Fear no darkness, dude!

Tumblr_l5ups4n4fn1qap3iro1_500_large

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0