Running out of headlines.

Nu ska jag säga er, att nu är gräsmatten grön igen! Och grönare lär den nog bli, med tanke på allt regn som bara fortsätter fortsätta. Och när man inte kan gå ut, måste man komma igång med tänket för att komma på vad man ska hitta på att göra inne.

1. Jag kan fota. Men vet inte vad. Då blir det inte så bra.
2. Jag kan spela gitarr, men det suger att spela andras låtar. Vill göra egna, men är inte på det rätta humöret idag. Dessutom vill jag spela på elgitarr, men det har jag ingen.
3. Jag kan ta mej an symaskinen, men jag vet inte om jag törs, och i så fall, vad ska jag sy?
4. Jag skulle kunna titta på teve hela dagen lång, men jag har dock lite problem med att sitta still.
5. Jag skulle kunna sitta vid datorn hela dagen lång, men då kommer det bara sluta med att jag tjuter för att jag vill vara född i en stormrik familj, för att kunna köpa alla snygga gitarrer som jag hittar på musikbörsen.

Men jag håller på att tjata på mamma att vi ska åka på en massa loppis efter maten, om det nu finns några öppna på söndagar. Och annars så kanske jag ändrar designen på den här korven. Två andra intressanta saker är att jag har fått en blåsa på skinkan. Det måste vara gud som tycker att jag sitter vid datorn too much. Den andra är att jag håller på att få en fet jävla smärtsam finne på kinden!



piis/löv


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0