One the edge of a burning night.

Jag har en korv i ögat. Eller korv och korv, en ögonfranskorv. Den sticks som tusen nålar. Sorry guys but.. I'm going to be blind. Just deal with it! Jag är förjävla trött och chokladsugen! Hedvwig, jag och My har ätit vindruvor, vattenmelon, plus att My och åt jordgubbar också. Det är fan inte dåligt! Och jag har ännu mer melon här hemma i kylen. Och kakor. I skafferiet. Oh yeah. För stunden håller jag på med att lägga in skivor på datorn, och så ska jag fortsätta det arbetet med att lägga in låtar på mitt usb, och mobajlen! Det är en sån här grej jag har tänkt att jag ska göra i åttio år, och nu, till slut, har dom åttio åren äntligen gått! En praktisk sak man skulle ha, är en personlig kliare. Som kan klia en när man helst vill. Och det gör ju absolut ingenting om kliaren ser bra ut...

Vädret är väl inget att klaga på eller? Nej, jag tänkte väl det! Just det ja, gitarren i något tidigare inlägg, den ni. Håh. För det är ju sånt jag gör vid datorn om nätterna, tittar i timtal på gitarrer på musikbörsen. Och så sitter jag och tycker synd om mej själv en stund, för att jag inte föddes i en stormrik familj. Nästan. Nej, nu ska jag väl försöka förebygga min kommande blindhet, äta kakor, sen byta till vattenmelon. Lägga in låtarna som jag lovat mej själv, (näfan, det kommer ta ytterligare åttio år till), och kolla på tv. Undrar om jag kan följa mitt eget råd att gå och lägga mej vid tolv inatt i alla fall? Jag är stendöd. Hmm... Tveksamt.

peace/love


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0