I'll fly with my own wings.

Nu ska jag berätta en chockerande sak.

Jag och mamma låg i sängen och pratade lite om saker och ting. Och så börjar jag snacka om piercingar igen. Men det lär bli svårt att övertala henne! Och så sa hon: "Du skulle hellre kunna få tatuera dej istället". Jag ba: "Seriöst? Nu när jag är såhär gammal?". Hon ba: "Jaa". Fast jag vill inte göra det riktigt än. Jag vill i alla fall vänta tills jag fyller femton. Men jag vet på ett ungefär vad jag vill ha. På ena handleden ska det vara en del av en text från en låt som betyder för mej, med lite noter. Och på andra handleden ska det stå: "Stay true" med typsnittet courier new (hehe, såklart). Det är lite mer på riktigt. Jag har blivit utsatt för förjävla lögner. Fast det är klart, jag kan ju ändra mej! Men ändå. Tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0