I wish my smile is your favourite kind of smile


Jag har spenderat dagarna med att dö mer och mer av värmen. Tralala. Och nu ikväll har jag roat mej med att spela sönder mina små fingertoppar, som för övrigt får svåra brännskador av att skriva just nu. Jag har tittat mycket på folk som spelar gitarr på youtube, letat efter tjejer som sjunger med en sån där äckligt bra brittisk dialekt. Kate Nash är ett bra exempel på spotify i alla fall. Lärt mej spela en del av Seven Nation Army. Jag har varit i Mjölby idag och köpt en jävligt klockren present till Melinda som fyller den 20:e. Och så handlade vi lite på kvarnen. Därifrån drar jag numera aldrig utan två kycklingklubbor! Amanda och jag har även varit i farten och skrivit en låt tillsammans. Om Ödeshög. Ödeshögs Syndromet heter den. Den är... Jävligt verklig. Right now ligger jag lågt på golvet och skriver, då värmen smälter mej. Lyssnar på en massa bra skit och sjunger med. Gungar med benet, och tänker på att det ska bli gott med glass efter det här. Tänker på sommaren hittils. Vad jag hunnit med, och inte. Jag vet att jag vill sova på Amandas studsmatta med henne under den bara himlen, och prata bort mer än halva natten. Gråta en skvätt, och garva så tårarna rinner även där. Skriva fler låtar. Och så kanske vi ska åka på Amanda Jenssen en gång till innan koncentrationslägret årskurs åtta börjar. Bada naken en gång till också. Och så ska ju FAMILJEN klä upp sig och äta på Kina med. Det var nog allt just nu. Nu ska jag äta glass, och när South Park börjar ska jag se på det, för helvete.

Bild från nakenbadet vid halv fyra på morgonen. Sicken min då.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0