första augusti,

Jo. Nu är det tjugotvå dagar tills skolan börjar. Det känns inte bra alls. Jag längtar inte till min jävla engelskalärare, eller mattelärare alls. Och om jag inte får överskåp ska jag tortera rektorn. Dom här få dagarna innan kan det hända att det kommer finnas många ångestfyllda inlägg på musikungen. Ja fyfan. Men första dagen lär bli helt okej ändå. 8A ska åka till Gränna och göra något. Jag har ingen aning om vad "något" är, men jag skulle kunna gissa att vi rånar någon polkagrisaffär, och kapar färjan över till Visingsö. Jag är absoult inte ett skit villig att åka dit. Det är mer öde där än här, och det är bara hästskit överallt, och tråkigt. Det skulle inte förvåna mej om det var dyrt också. Jävla elände. Fast, det är klart. Det brukar alltid bli bättre än vad man tror. Och om man ska få känna att man har det bättre än den andra klassen, så ja. 8B ska cykla hem till deras klassföreståndare, som bor någonstans i ödekanten av ödet. Inte nog med det, den som inte har cykelhjälm får inte följa med! Men det är klart, vad gör man inte för att få bada av sig en skvätt, och grilla en saftig köttbit? Eller, möjligtvis denniskorv! Låter underbart det!

Nu kommer alla som känner mej svimma av framför skärmen. Jag funderar på att låna en bok på bibblan. Ja, för att läsa den. Det kanske skulle vara bra för mej. Att stilla mina tankar innan jag somnar. Ja, jag fortsätter nog att fundera!



white stripes är förjävla bra ni.

Kommentarer
Postat av: elinor den bästa (du vet)

jag har drömt MARDRÖMMAR om att få underskåp. så vi är 2.

2010-08-03 @ 21:25:18

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0