försökte älska det jag tog,

Jodå. Den här dagen gick nog käpprakt åt helvete ändå. Ja fast, man får ha sånna dagar ibland. Fast ibland blir mer och mer oftare nu för tiden... Och några fredagar ibland måste man bara vara hemma och ta det lungt på också. Som den här! Vädret är ändå skit, och Hedvwig och B är inte hemma heller. Så jag ska nog tillbringa resten av min ganska misslyckade dag med familjen vid teven. Klockan åtta är det någon postkodskamp. Rätt okej ändå, sa mamma. Om jag inte blir ännu tröttare än vad jag redan är, ska jag göra något kreativt. Imorgon så har Robert lovat mej att jag ska få hans gamla x-box. Så då blir jag väl en "gammal-x-box-nörd". Det funkar ändå jävligt bra för mej. Funderar på om jag vågar se hur den sista biten melon i kylskåpet ser ut... OCH, kvällens utmaning blir att försöka lägga mej i tid. I tid är senast tolv, hade jag tänkt. Om jag inte fullföljer utmaningen ska jag straffa mej själv. Kanske kunde det värsta straffet just nu vara att ha en heldag, och lyssna på Justin Bieber? Ja, det blir perfekt!

Jag har förresten ett råd till er folket. Lyssna på Kents senaste.

kärlek/fred på lilla jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0