Close the door and leave your key.

Såhär är det va, att My vill "vinna" en "tävling". Den går ut på att den som nämner något sist vinner. Hon sms-bombar mej. Jag säger något lite då och då istället. Jag vet att jag vinner. Jag är förjävla envis.

Så nu behöver jag något att fördriva tiden med lite. Så vafan, jag satte på datorn och tänkte att jag kunde skriva ett par ord. (Jag är hungrig). Ehm. Lyssna på The Ark, dom är rätt göddiga. Jag har bestämt mej för att tatuera mej. Antingen till vintern, eller i början av nästa år. Beroende på budget vaa. På högra insidan av handleden ska det stå: "stay true". Och det är faktiskt inget impulsmotiv faktiskt. Med "stay true" menar jag att man ska vara ärlig. Vad man än gör. Speciellt vara ärlig mot dom man älskar. Jag har blivit "ljugen" rätt hårt. Eh vafan, kanske ångrar jag det, kanske inte. Kan nog lika gärna berätta litegrann i alla fall. Marcus ljög för mej. Jag kände vibbar av att han inte älskade mej under en kort tid. Då såg jag honom i ögonen och frågade om jag kunde lita på honom. Han såg mej i ögonen, och sa: ja. Han ljög mej rakt upp i ansiktet.  Och sen har det varit en massa "baksnack" om man kan säga så. Han säger en sak, andra en annan.

Ringde förresten till moster Tina och sa att jag kan färga håret anytime. Nästa vecka sa hon. Istället för ett askhuvud, blir jag ett brinnande huvuvd. Fy fan vad cool jag är! Om det blir bra, så behåller jag det givetvis. Annars så blir det förmodligen back to black!

Nu tror jag att jag inte har mer att säga. Och My verkar ha gett upp. Så, nu ska jag äta något och sova.

Ni får nöja er med en liten halvful bild på mej och Sven, som inte är redigerad ett piss.




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0