VIIIIIIIIIIVVVAAAA LAS VEEEGAS!!!!(!)

Här har ni ännu en brudjävel som lyssnar på Elvis just nu!

Men annars... Bara hej! Jag hatar ju torsdagar. Bara för att liksom. Bara för att vi har 180 lektioner precis efter varandra på eftermiddagen. Men roligt har vi ju för det mesta. Tex Linus(s) dryga och mycket vågade kommentarer.

Som när mattevikarien Majsa (i helvete heller att ni kallar henne MajsaN, för det det tycker hon är fult!!!), ropar upp Hugu H. Då slänger han till med ett; "Hugo Höstack!". Tolka det som ni vill. Vi bynn-bor har ändå bäst humor. Och den här Majsa har som två bollar av hår på huvudet. Och när hon sa till Linus att ta av sig mössan sa han: "Men du, då? Ska inte du ta av dina mössor?". Majsa är frrrrrrrrrrrääääääääännn!



Och så fick jag reda på att jag ska åka skridskor imorgon på jumpan. Bajs. Jag känner mej alltid sådär töntig då. Speciellt när Anton är en bra bit, och spelar hockey. Man Im gonna get paid for allt that I´ve done. MEN! Här har man turen på sin sida, då han är sjuk!!!!!!

En grej som jag uppmärksammat på spanskan idag är: Me gustaría acostarme contigo. Det lönar sig att säga det till sin spanskalärare. Det betyder nämligen: Jag vill ligga med dej. Great or whooooot?!

Jag har även genomfört en god gärning idag! Om jag tänker efter flera, men en som jag tar med här är att jag var snäller och skjutsade Linus hem. Typ.

Nu ska jag gå på toa, och sen leta reda på skridskoskiten. Jag är svartsjuk på andra klassen. 7B. Dom ska spela Rugby i snön imorgon. Fuck vad jag vill vara med alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0