Vet du ens vem du varit?

The Verve – The Drugs Don't Work

UUÄÄÄÄKKK!!! Åt nyss en ganska asäcklig clementin. Som frukost... Den var nästan outhärdlig! But I made it! I ate it. Blä.

Men jag är fortfarande hungrig. Måste hitta nåt!!



Idag slänger vi ut julen ur vårt hus i alla fall. Gött tycker jag.

En grej jag kom att tänka på förut, är hur bereonde jag är av Robert egentligen. Min enda bror. Liksom, om jag har tråkigt eller nåt går jag bara in till han och tittar på när han lirar cs eller nåt. Och om han har tråkigt, kommer han jämt in till mej och gnäller. Och vi "slåss" på skoj, det är riktigt roligt. Han retar mej för att jag inte är så stark, jag retar honom för att han inte är lika vig som jag är. Ja, sånt ni vet. Det blir jobbigt sen när han flyttar hemifrån känner jag... HEHE!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0