Värsta responsen - NÖÖÖÖTT!

Babyshambles – Fuck Forever

Robinson hos Myjjen var great. Vi såg på Scary Movie också. Den första filmen är väl den enda bra, eller? Ja, precis. Det är ju faktiskt så.



Nyårsaftons-glaset sörrrrrii!

En grej jag har gått runt och tänkt på, och irriterat mej på är alla dom här kedjegrejerna på bdb. Typ "Om du inte är nöjd med ditt utséende, klistra in det här på din bdb". Och sånna som, "Fin, ful?". Ja, men ni vet. Det är så löjligt ändå tycker jag. Det är som om alla vill ha bekräftelse typ. Och det är så jeffla töntigt.

Imorgon måste jag faktiskt ut och fota! Det har snöat nu igen, och det har lagt sig redigt fint på träden! Jag fick liksom inte tillfälle idag.. Så, kära snöflingor, ligg kvar!!!(!)

Annars så... Man I´m sorry för tråkigt bloggande. Men jag kommer få 928549834593859385 saker attt gnälla om sen när skolan börjar, så då blir det lite mer fart på skiten.

Och sen så.. Alltså, jag ser att ni besöker min blogg mycket.. Några kommentarer?! HUH!?!?! Inte?!?!?! Nähä, gå och dränk dej dårå!

Kommentarer
Postat av: myy

Bästa nyårsafton :D <3 haha

2010-01-10 @ 01:10:53
Postat av: -B

Scary, jag hatar sånna masker ^^ Heheh, det var nice . Det blir riktigt fina bilder , om man har en bra kamera vill saga -.-'

2010-01-11 @ 13:10:58

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0