Vadå fru pessimist?

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room

Tjena. Har liksom inte haft lust att blogga. Tror nog inte att jag har det nu heller. Menvadfan. God save the queen!

Igår tror jag att jag nästan gick ner tre kg. Jag my, b, och nathalie k gick runt överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Överallt. Eko, eko, eko eko...

Annars är det inget jag vill dela med mej av tror jag. Jo förresten! Vi slapp No-lektionen igår också! Ett glädjerus spred sig över 7A. - Living the dream, WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Det är bra att varken Maria eller hennes barn har bra imunförsvar! JAG ÄLSKAR DEJ MARIA!!!!!



På svenskan fick Hedwig och jag sitta ensamma i ett grupprum på övre våningen och läsa. I helvete heller att vi läste! Vi råkade ha sönder en liten lampa, ett kassettband, och förmodligen bandspelaren, och gardinerna blev blöta. Hedwig öppnade fönstret och såg ett par gummistövlar.

Hedwig - Hjälp! Hjälp, jag sitter fast!! Jag kommer inte ner!
Gummistövlarna - Va? Hallå, vart är du? Visa dej, jag ser ju inte!
Hedwig - Jag är här, här uppe på taket!
Gummistövlarna - Ja, vänta vi kommer!!

Fort slängde hon igen fönstret och sprang därifrån. Och jag låg ner på golvet och garvade så som FAN! Det var så sjukt roligt. Haha, shit.

Idag, imorgon och på måndag är hon på Carro Camp. Där Carolina Klüft är ledare. I Stockholm. Lycka till!

 Hon i mitten.

Ikväll ska jag till B och nathalie. Imorgon åker ju natta hem till nynäs igen. Det är bajs. Men du vet.

Förresten funderar jag på att göra den här jävla bloggen till en musikblogg, endast. För nu är jag ganska trött påt. Men jag tror jag vill ha en frågestund först.




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0