Tack som fan!!! :D



Tack som fan nr 1: Idag slutade jag tjugo över ett, pga att några idioter skulle fixa en vattenläcka på skolan! JEFFLAR!!!!!!!

Tack som fan nr 2: När man kommer hem sådär på kvällen, ser man nåt på sitt bord i rummet som... Ja, det var så jävla bra. CALLES SKIVA!!! Mamma, TACK SOM FAN!

Tack som fan nr 3: Jag har haft en fin dag! Har underbara kompisar, älskar er! Förstå.

Den här veckan måste sluta i... Typ att jag vinner på lotto eller nåt!!

Förresten... Idag på klassrådet var det ett par gubbar som ville typ att vi skulle gå med i nån slags sekt tror jag... Nejmen.. Dom erbjöd oss nya testamentet-boken... Jag lämnade tillbaka den.. Jag är rätt okristen faktiskt. Och jag trivs med det så. Men då sa dom att man kunde titta i den om man kände sig ledsen. Fuck heller! Om jag är ledsen lyssnar jag på musik, och tjuter asmycket, eller så skriver jag en massa texter, eller eventuellt sover bort deprissionen. <----- ordet kan mycket väl vara felstavat gott folk! Så, nån duktig unge som kan rätta mej?!

Så... Ehhe, fuck off.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0