Svaren som bara jesus vill se.

Fuck this. Det gick åt helvete. Whatever.. Så här äre:

Postat av: thea :D

vilka filmer tar du med dig ikv. ? :D§

Svar: Det blev ju Sune!

Postat av: Nadine

Kan inte vi hitta på ngt snart :)?
skulle vara fettd nice(a)
men nu ska jag vara lite mer serriös ^^
vad saknar du i ditt liv?

Svar: Jovisst... Jag saknar spänning, nåt mer kreativt musikaliskt, och så är det inte alltid askul att vara singel.

Postat av: Myy :D

Vad är roligt med att vara Amanda Karlsson? :D

haha, du kmr säkert på nåt roligt ^^

Svar: Jo, vart jag än vänder mej, vad jag än gör, så finns det alltid folk omkring mej. Oftast i alla fall. Det finns alltid humor. Det är roligt att vara mej, för jag har jävligt bra vänner, det går bra i skolan, jag älskar musik, har en asbra musiksmak, borde aldrig känna mej ensam... Och, såklart för att jag har en stor framtid för mej. Hoppas jag åtminstone. Jag nöjer mej oftast inte med småsaker liksom.

Postat av: Jonna

vem är sveriges snyggaste skådespelare och sångare enligt dig??

...

och dödens fråga: mando diao eller kent?

Svar: Jag är verkligen inte insatt ett skit i film och så egentligen... Mene.. Jag får väl helt enkelt säga Peter Haber. Inte för att jag tycker det, utan för att det vore udda. Jag är ju udda.

HAHA! Jag har faktiskt en skiva mando diao.. Men lilla du.. Kents texter piskar ihjäl mandos fräna rytmer!

Postat av: sanna

SV: Hm .. ska försöka ställa en fråga då.. Hur är du som person? (:

Svar: Känslosam (när det väl behövs...), humoristisk på ett weird sätt, glad som fan, positiv, uppkäftig på ett charmigt sätt, charmigaste ungen i hela bynn.. Rockig. Musik skulle beskriva mej en hel del också.

Postat av: Sara

Hur har du fått så bra musiksmak? :)

Svar: Jo, det var såhär vettu, att den första låten jag hörde när jag föddes var en the verve låt! Haha, nää. Jag vet, detta är töntigt, men jag citerar mej själv: Johan Palm. Han har inspirerat mej så jävla hårt mycket när det gäller musik.

Postat av: -B

var helt jävla ärlig nu och säg seriöst om du skulle klara att se My och du vet vem vara tsm utan att bli avundsjuk ^?

Svar: Det är klart att det skulle svida lite. Om inte rätt hårt faktiskt...

Postat av: myy

Vad skulle du göra utan mej? :P

Svar: Jag skulle självklart hitta en annan kompis, hallå?!?! Öh nää. Men.. det skulle vara jobbigt utan dej.

Observera...

Bajsar i att blogga nu på ett tag tror jag. Känner mej allmänt nere.. Kanske kommer jag tillbaka snart, för jag kommer komma tillbaka. Då blir det nog en förändring på designen. Sjukt trött på allt vitt nu. Snö och skit ni vet.


Kommentarer
Postat av: jonna

svar; haheho!

2010-01-20 @ 17:46:09
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0