Sorry... Im gonna die!

Men tjena stalkers!

Jag fick en mindre utskällning av nathalie k idag.. "Du måste uppdatera bloggen!!". So, this is for you! Skönt förresten att du kommer till Bynn oftare nu!

Annars har jag väl bara varit med om århundradets jävligaste jumpa lektion idag. Snö. 2-3 dm. T om till knäna vissa gånger... Vi fick.. Eh ja, jogga på lustiga sätt. Och springa stafett. Jefflar vad min hals tog stryk. Jefflar vad hostig och dåligt jag mått nu idag, efter det. Jefflar vad jag ska skylla på Tomas att jag fått lunginflammation (<------ två m?). Jefflar vad skit han kommer få.

Hrm, hrm... "Det här kommer Tomas få faan för.."

Annars har det inte hänt så mycket. En sak att ta med här på pappret, är att jag tydligen ville stjäla sprit ur barskåpet idag. Mene... Som tur var hindrade Hedvwig mej.

(men hallå, det var en jävla kurs, och jag spelade cool vafan!?).

Godnatt då, och hoppas du är nöjd nathalie... Om du inte kommenterar blire stryk nästa gång vi ses.

OBS! Blogg.se är stört just nu, så jag skrev detta igår..

Kommentarer
Postat av: Nathaliiiiie

nu var du duktig ! :D

hade ni jumpa utomhus? :ooooooooo

puss på dig! :D

2010-01-31 @ 12:13:46
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0