Rebus.

Amanda Jenssen – Numb

Tja.

Just nu skulle jag kunna beskriva hela alltet som har med mej att göra med ett ord. Lustigt nog. Det innehåller fem bokstäver. T, r, ö, t, t.

Jag är förresten cool. För jag kan böja mitt finger, som inte du kan! Haha. Odugliga tönt.



Jag är även svår nu. Svår att få kontakt med. Då jag befinner mej i ett chocktillstånd. Då jag för ett par minuter sen andades som en höggravid kvinna påväg till förlossning. Den skyldige till att jag var nära döden är min käre bror. Att stå bakom nån, 1 mm från örat, och sen pusta. Det är fan inte fair. Om jag är förbannad på nån nu, är det Robert. Jag. Ska. Ge. Igen. Som. Fan.

Smörig ursäkt för sorgligt inlägg, nu ska jag lira Mario.


Kommentarer
Postat av: Natacha

MAHA!

Det där är la inte svårt, dte där kan jag med, fast med alla fingrar xd

testa att få ett öga vindögt, o ha det andra rakt, den du!

2010-01-07 @ 23:09:09
URL: http://natachahall.blogspot.com

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0