.. Och så gick det med livet.

Hej. Min. Blogg. Suger. Verkar. Det. Som.

Därav; No comments.

Jag har lagt in pete doherty, elvis och oasis låtar på mobilen så jag har nåt att somna till. För det ska jag faktiskt göra snart nu.

Jag har ont i huvudet. Jag är trött, men ändå pigg. Jag tycker att ni suger så jävla hårt. Jag vill inte till Omberg på måndag, jag vill inte åka skridskor imorgon. Jag och Hedwig ska owna alla. Vi med våra lånehjälmar. Förresten så spelade jag trummor på hennes iphone idag. Jag är duktig. Tycker jag. Men jag vill ändå inte åka skridskor.

Förvänta er inte nåt inlägg imorgon.

För så gick det med livet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Den. Suger. Inte. Inte. Ens. Lite.

2010-01-15 @ 19:56:29

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0