My är skyldig mej en kommentar faktiskt.

Guns N' Roses – Paradise City

Numera stalkar jag min statistik. Det går bra nu faktiskt. - För att vara mej alltså. Men ändå det här med inga kommentarer. Jag vet tex en som inte kommenterar, utan snackar om det på msn istället. Den skyldige är... MY! Min egne trogne (?!) vän. Ungjävel det där alltså.

Visst, okej. Dom flesta tänker väl, "Men vad ska jag säga?". Men vadfan säg bara det som faller dej in när du läser det jag har skrivit. Om jag tex skrivit att jag tycker att marsvin är fula, och du tycker tvärtom, säg det då för fasen!

HAHA! Det var faktiskt lite komiskt att detta hände just nu..



Ungen är beroende av det jag skriver. Jag skulle faktiskt behöva en liten kommentar till detta. My, du kanske kan förmå dej en?

Vi kan ju säga att alla som har läst detta, skickar en kommentar. Så får vi se... Men om ni inte gör det... Well... Jag citerar Hayley i paramore eller vad hon heter, U SUCK!



En ganska ofräsch bild. Men jag blir själv fascinerad av mina fantastiska ögon..



Och så hon tjatar då!

My, du är skyldig mej en kommentar faktiskt.

Or else... U SUCK!


Kommentarer
Postat av: my

haha ^^ !så en kommentar har jag skrivit ^^

2010-01-04 @ 23:32:28
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Jonna

kommentar

2010-01-05 @ 00:14:30
URL: http://feber.webblogg.se/
Postat av: Sara.S

Gillar nya designen ;D

2010-01-05 @ 12:48:44

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0