Mitt minne var det ja...



Bevis på att jag borstade tänderna förut!!

Jag glömde säga en sak i dom två tidigare inläggen. Fuck. Mitt minne är... Alltså, vi vill inte diskutera det här känner jag. Men, det jag glömde kommer här:

Igår natt när jag skulle sova, så kände jag mej lite dum i huvudet. Hah. Det var lite sjukt faktiskt... Där låg jag. Påväg in i sömnen, och så blir jag klarvaken igen! Jo, för plötsligt kommer jag att tänka på hur god skolans skinkgratäng är! Och såg låg jag där, tänkte på allt gott som finns. Tex, ris och kyckling, kåldolmar, revben. Göttigöttgött! Och så blev jag hungrig såklart. Currysås, ujujuj vad gott!

Man, I´m weird.

Kommer säkert drömma om en saftig fläskbit inatt.

Så, nu somnar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0