Kissnödig + Hungrig.

The Killers – Bones

My och jag tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen typ nyss. Fasen vad lost jag var! Och så blev jag trött, så jag la mej ner lite... Och det tro fan att jag somnade en stund! My ba: "HAH, ja det blev tyst en liten stund, och så hörde jag att du andades lite tungt". Men den där filmen är väl ändå åt helvete eller? Jag fattade aldrig nåt nån gång nästan. Skitsamma.



Imorgon är det skola. Känns rätt okej. Får träffa folk jag inte träffat sen förra året, (heh). Tisdagar är ingen jobbig dag heller. Gött då. Men om vi får läxor skjuter jag rektorn. Och så kommer jag få "morgonkräkningar", av att gå upp så jeffla tidigt. Jag vet att flertalet har börjat skolan idag. Till er säger jag bara... FUCK YOU! Jag börjar imorgon...

Nu: Trött, kissnödig, hungrig.
Ska: Måla naglarna.

Resten av kvällen kommer jag nog spendera vid tv:n.

1. Familjen annorlunda
2. Spårlöst

Snacka om att jag sponsrar kanal fyra... Utan nån som helst vinning för egen del. Förutom! En räddad kväll.


Kommentarer
Postat av: amanda

va söt du är!

2010-01-16 @ 15:29:21
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0