Käftsmäll, tack.

Guns N' Roses – Knockin' On Heaven's Door (åh, så vackert!)

Nån måste smiska mej! Eller, njae. Mer en käftsmäll tack. Jag tycker faktiskt själv att jag svär way toooooo much. Jag ska försöka att högst bara få med två svordomar i mina inlägg nu. Fast om jag är arg, så får jag svära hur mycket jag vill. Det här blir svårt...



Sen ville jag bara visa IDIOTBIL - The real one, för er. Den ville liksom inte starta.

Det är förresten aaaaaaaaaskallt ute. -17. Jag trodde inte ens att det kunde bli så kallt här... Och jag som nästan får köldskador av -3. Hah, det glömde jag att berätta! My och jag var ute och gick, och då blev det is på mitt hår! Givetvis hade jag mössa, men på topparna blev det is! Ja, herregud. Det är väl bäst att förbereda sig inför 2012 antar jag...

Men nu ska jag nog ut och fota!

The Sounds – Tony The Beat

Gillar ni inte min musik kan ni ju bara dra härifrån.

... Fast ni gillar den väl? Eller hur?! Ett litet medhåll kanske??????!??!?!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket:)

2010-01-05 @ 13:31:29
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0