Just a stranger on a bus.

Joan Osborne - One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
 <------

Den låten... Den skär i mitt hjärta. Så jävla fin.

Pillar lite med designen. Det är jobbigt, hehe. Så det är lite stört just nu. Men det skiter jag i. Och headern är bara tillfällig. Men det är orden som räknas.

Dom senaste dagarna har jag mått lite halvt. Trött, mycket skit i skolan, matproblem för min del... - Nej för fan! Jag har inte anorexia. Det är lungt sörri.

Imorgon ska jag va lite med b, mysis, marcus och pontus. Det blir väl roligt antar jag.

Det kan mycket väl bli amanda jenssen för min och b:s del i alla fall. På juniorerna ska vi kanske åka till nån festival i Småland. Och en av dom klara artisterna är ingen mindre än....................*trumvrivel*......................AMANDA JENSSEN!!!(!) YEAH!

Förresten vill jag bara klargöra att det räcker med snö nu faktiskt.

... Och eh. Sorry för att jag är så off.

Nu måste jag sova. Jag mår skit.

 Jag dör. Han spelar gitarr.  och det är till 99 procent säkert att det är mej han menar... åh. Ibland har man tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0