Jag vara trevlig nu va!



Jag sitter vid msn och är skittrevlig! Och så har sofffffffieeeeeeeeeee skickat lite låtar till mej också.

Förresten vart jag så in i helvetes trött av att göra det där med garderoben. Beslutsångest fick jag också. Men nu är det i alla fall gjort!

Just nu är jag jäääävligt flummig. Och har överenergi. Det har jag veerkligen inte ofta kan jag säga. Och då blir jag galen. Alldeles asgalen.

Då händer det att jag gör följande:

Springer runt i huset nonstop
Sjunger egenskrivna låtar som jag hittar på bara sådär. Ashögt
Ålar mej fram på golvet
Kan inte sitta still
Skrattar skitmycket till mina egna skämt
Jävlas med Robert, innebörd=slåss

Men sen blir jag ganska astrött. Som nu ungefär.

The Killers – Romeo And Juliet tralala


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0