Jag är en alkis!

Jag ska säga er en sak... Att nu ska jag gå och lägga mej! Men vetifan om jag somnar! Om jag har otur somnar jag inte före tolv.

Och vem vet? Kanske går jag i sömnen igen, som igår! Och det visste jag inte ens om själv! När jag vaknade märkte jag, att jag inte hade på mej tröjan som jag hade när jag somnade. Och mamma sa att "nån" hade varit uppe i köket och öpnnat kylskåpet inatt. - Jag! Det måste ha varit jag. För det var ingen annan. Och jag är en gammal "gå-isömnen-veteran" så... Och så har jag tröjan som bevis. Undra bara vad jag åt, eller troligtvis drack...

En och en annan pilsner kanske?



Ett av mina fullaste moments sörri.

Skolan imorgon. Great att träffa alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0