Hello dudes!

Så lägg dig ner och sov, lilla syster
Bara lägg dig ner och bida din tid nu
Jag vet, du vet vad som måste ske nu
Jag tror stenhårt på din plan
Häng dom högt, häng dom högt

Älskar just det här stycket. - Kent, töntarna



Hah, vadå photoshop på kameran? Jag har alltid haft lika fiiiiin hy ju!

Idag slog det mej att det är en vecka och en dag kvar tills det kör igång igen. Den vanliga vardagen... - Skolan. Om det inte vore för alla bajs-läxor, och en del lärare som man vill hänga, hade det gått utmärkt! well...

Idag hade jag bara tänkt att flumma runt och göra lite vad jag känner för. Jag vill nog rensa ur garderoben på gosedjur som jag inte längre har samma nytta av som förr. Men det känns ju ändå lite vemodigt tycker jag. Man vill ju liksom inte precis slänga dom... Då säger pappa och mamma alltid att man kan ta med dom till hantverkshuset, så andra barn kan få dom eller nåt. Men då "tycker jag synd" om gosedjuren. Att dom liksom ska få lämna mej... Så var det i alla fall när jag var mindre. Får väl se ur känslosam jag blir idag, om jag får några skuldkänslor eller inte.

Sen vill jag ut och fota. I nåt inlägg kanske det kommer bara bilder som jag fotat och redigerat. Såklart inte så bra som dom som har systemkameror och skit, men det är roligt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

rättning: kent ÄR töntarna!

2010-01-04 @ 22:09:51
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0