Imorgon ska jag fan råna ica!

Elin Ruth Sigvardsson – Love - Feat. Lars Eriksson

(ett fint påhitt)

Gissa hela tre gånger vad jag gjorde förut med My, Melinda och Corre?!

1. Rånade ica
2. Letade efter pant i papperskorgar på bynn
3. Byggde en u-båt

Men hallå eller? Seriöst? Trodde ni verkligen det? Nog för att jag är lite galen, men ändå...

Nää, vi åkte faktiskt skridskor! Det ni! Det var roligt tyckte jag. Jag är inte precis världsbäst, men jag duger. Aldrig att jag suger! (Shit, rimmet!!!). Jag ramlade inte en enda gång. Nej, nej, min tunga är inte svart.



Fin bild va? Jaa, det tycker jag också.

Annars idag har jag städat. Det tog sin tid, men jag märkte att det behövdes... Och jag har kommit på, att inget luktar så gott som nystädat rum!



Det här Beata! Min trogna lilla moppa. Hon är söt, snäll och trevlig. Det händer ofta att man kommer in i högst intressanta och läringsrika samtal med henne. Hennes tips till alla tonåringar som städar ibland är att kolla in programmet "Rent Hus". Hennes kusiner brukar för övrigt vara med där. Tex Rut, Regina, Amalia och Ulla.

My och jag byggde även upp Bilbanan of hell idag. HELVETE vilket jäkla slit det var med skiten! Och sen när vi väl satt upp det, och skulle köra igång funkade det nästan inte... En bil var en idiot. Idiotbil. The real one! Och den andra gick inte så bra. Det tog oss nästan en jävla timme att sätta upp banan, och det var med smärta, utbrott, svordomar, skadeglädje, tjut, blod, svett och tårar och allt sånt! Jag kommer behöva gå i terapi efter det här!

Dagens "you own it man" går till: Min lilla pappa! Han kunde sätta dit en sträng på gitarren! Och det var nog det sista jag trodde att han var kapabel till, hehe. Tack pappsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0