Get high, it´s fun. I´ve trieeeed...

Tom Robinson Band – 2-4-6-8 Motorway

Tom Robinson Band – 2-4-6-8 Motorway (ifall att du skulle missa den första!)



Men HALLÅ ELLER?!? Den här svettiga slusken är inte med i TRB.. Han är ju faktiskt med i AC/DC! Hah, så fel det kan bli ni...

Skolan idag då. Ja ni. Sista gången jag tittade på klockan igår var efter ett. Och det känns jävligt lyckat. Jag kände verkligen biverkningarna på morgonen. Men sen var jag bara flumm, bara en massa... Jävelskaper.

Annars kändes det väl ändå rätt gött. Fick träffa en massa folk, och aa. Det är skönt. Man behöver ju inte direkt känna sig ensam...

Och spanskan klarade jag galant. Tio minuter innan vi slutade sa jag: "Alltså, snälla jag orkar inte mer! Det äää laa lika bra att vi slutar nu va?". Oh, ja. Min charm... Inget att leka med. At all! (Se det som att vi fick dra därifrån).

Jag fick en smärre chock också! HELA SKOLAN SKA ÅKA TILL (FUCKING), OMBERG PÅ MÅNDAG OCH ÅKA SKIDJÄVLAR!!!! Men, det fanns val. Klart som fan att jag väljer pulka när jag knappt aldrig stått på ett par skidor i hela mitt, snart, fjortonåriga liv. Det är säkrast så känner jag. Bryta benen behöver jag inte göra förrän jag ska vandra i nian. Och att åka pulka på Omberg ni... Man åker typ 100 km /s (!). Jaja, man kan iof bryta alla ben men... Vad offrar man inte för en rolig stund liksom?!?!?!

Just so you know guys... Jag kanske slänger in ett musikinlägg sen.

Men snälla, jag vet! Ni älskar mej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi ska oxå ha sån där grej, valde med pulka framför skidor, jag är lite mer proffsig på pulka ^^

2010-01-12 @ 17:24:28
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0