Du får gärna ringa igen Olof!

Jag tror den var nån sån där jäkla försäljare som ringde förut... Han var rolig!

- Hej det är Amanda!
- Ja, hej jag heter (?), och jag kommer från (?), har du tord karlsson hemma? (Alltså, my dad).
- Nää, han jobbar.
- Aha okej. Men du kanske är hans fru, sambo...?
- HAHAHA! Nää, jag är hans barn...
- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA! Oj hehe, förlåt.
- HAHA! Det är lungt.
- Heh, men vet du när han kommer hem?
*frågar mamma*
- Hih, aa du kan ringa efter klockan sex.
- Heh, okej. Hej då!
- Hehe, hej då!

Skön dude eller vad?! Jag tror han hette Olof...



Här ärrre flöt på håret igen ni!

... För på min gata hemma i Bynn, där bor det en familj, och ena dottern vill inte duscha håret så ofta som hon kanske borde! Men det skiter ju hon blankt i.

FÖRRESTEN!!!

My och jag klarade Super Mario idag (typ), (8 januari 2010)!!!!!!! Priset var cheats. Jävla idioter alltså.. DET GER DOM OSS NU?!!!!!!!!!!??!?!?!?!??!

Vartfan är världen påväg egentligen? Jag tror faktiskt jag ska börja med wow, eller cs..

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0