Don´t.

Elvis Presley – Blue Suede Shoes (kommer alltid att vara ett alternativ)

Vi fick skita i No:n idag. Till min otroliga lycka! Vi fick sluta 100 minuter tidigare! Det var rätt jävla underbart!

Och Christina var sjuk idag, så matten var lugneerr. Det var mer humor. Vi hade bibliotikarien (jag är rätt bajssäker på att jag stavade fel, men jag orkar inte bry mej för jag är bajstrött), Anne. Eller Ann.. (Hon är typ... 65 eller nåt). Och så hörde man hur Linus och hon snackade:

Ann - Njaee, alltså jag har inte råd att spela golf.
Linus - Äter du kattmat?

Och B jag började ASGARVA! Och så kommer lilla Ann och tittar vilken bok jag läser och säger: "Är din bok rolig eller?". Ett litet kvidande fick hon som svar av mej.. Haha. Det komiska var ju att jag läste Bert..



Annars idag har jag varit så jäkla flummig. Bajstrött. Och det är jämt så jävla mycket folk i korridorerna.. Så jag fick ännu ett spontanryck och skrek: "SKINGRA ER!!!". Det gick rätt fort. Och det beror väl delvis på att B var med också. "Flickan som opererat ryggen, och om hon blir puttad dör hon". Typ så har lärarna varnat alla elever. Och ni ska bara veta vilken respekt folk har för henne! Oh man...

Nu ska jag skriva nån fin liten text så får vi hoppas att jag somnar gott sen. För en helvetes dag väntar mej imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0