Amanda, jag är GRYMT besviken på dej!!

Broder Daniel – The Name Is Broder Daniel

Jag är grymt besviken på mej själv. Jag har tydligen låtit den här dagen bli kort också. Jag vaknade vid tio av ett förjävla högt tv-dunk, då mamma tittade på typ allsång på skansen lät det som... Och jag blev fly förbannad! Jag skickade ett argt sms till henne att hon skulle sänka. - Mycket riktigt, det gjorde hon. Men inte tillräckligt. Då skickade jag ännu ett som var såhär ungefär: "Men sänk då era jävla idioter!!!". Då hände det grejer...

Fast det var ju liksom inte meningen att jag skulle vakna halv två för det.

Och det var ju heller inte meningen att låta så vrång mamsen...



Hörrni! Ikväll får ni absolut INTE missa Robinson! Det vore ett brott mot mänskligheten!
Det ska visst vara skeeeeeeetaspännande...

En sak ni bör veta att jag hissar idag: Mammas mat! Idag blir det kyckling och ris! Gött då!



Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0