You want it.

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen? hairet
2. Gillar du kaffe? usch vad äckliiiiiit!
3. Hur mår du just NU? Bra, men trött, glad, pepp fixig.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?  S.
5. Berätta om din senaste dröm? Jag minns inte... Men det var nåt roligt, med mej och My tror jag!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Näääe.
7. Vad vill du ha just nu? Mat och Marcus. M&M's. Haha.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Det är inte riktigt min grej.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Allt möjligt duu..
10. Använder du smileys? Jaa, det får allt att se gladare ut!
11. Har du träffat någon kändis? HALLÅ?!?!?! JAG ÄR JU FÖR I HELVETE EN?!?!?!?!
12. Gillar du keso? Nää, usch det tror jag inte.
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? One of us - Joan Osbourne
15. Är dina föräldrar stränga? Nää. Bara när det behövs!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jaa. Men först måste nån nog supa ner mej, annars svimmar jag av höjdrädsla.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej. Tack och lov för det känner jag.
18. Brukar du hyra film? Nääe. Film har aldrig varit min grej.
19. Var kommer du vara på lördag? Alternativ: 1. Först hos Mysi, sen u-hus. 2. Bara hemma.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag tror det... Eller ja, inte upplevde. Typ. Men aa. Jag fanns ju.


22. Vad åt du till lunch? Typ... Tjockisfika :D


23. Har du lockigt hår? Nepp. Bara ibland..
24. När grät du senast? Vet inte. Inte så länge sen säkert.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja du. Springa in i en tegelvägg bakifrån kan jag inte direkt rekomendera.
26. Favoritårstid? Sommar. Och vår får plats.
27. Vem höll du senast i handen? HAHA, robert tror jag.
28. Sover du med TVn på? Skulle vilja faktiskt.
29. Tycker du att du är gammal? Ja jävlar. Dom gråa hårstråna tar sig!
30. Är du mörkrädd? Nja. I rätt stämning. Om jag är själv så är det kört. 
31. Gillar du ditt liv just nu? Jaa. Musik, vänner & kärlek. Rätt bra faktiskt!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Det har jag säkert.
33. Har du bra syn? Jarrå.
34. Var är dina föräldrar just nu? Typ.. Överallt!
35. Vad har du på dig just nu? Jag är inte mycket för outfits.
36. Vad var det senaste du köpte? armband och lite skitsaker.
37. Hatar du mer än 3 personer? Jag säger väl mer än vad jag egentligen menar.
38. Använder du sushipinnar? Eftersom jag inte äter sushi blir svaret..?
40. Äger du ett vapen? Klart jag gör.


41. Gillar du ditt hår? Ja, helt okej ändå.
42. Gillar du dig själv? Jag trivs att vara mej!
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Taskig fråga faktiskt. Men jag har alltid kommit bra överrens med killar, så pappa då.
44. Hur ofta använder du MSN? När jag har lust.

Ja, fan jag har ingen lust att ta kort på det jag köpte och lägga upp. Det är. Alltså, fail när det gäller mej! Men nåt coolt jag införskaffade var neonrosa örhängen som var dragkedjor. Det var fränt.



Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0