Wuhuuu, I suck.

Jag är så jävla asigt full. Jag kan inte röra mej. Helt otroligt... Jaa. Jag är mätt.

Trot' eller int', skolmaten var fasen god idag. Shit vad konstigt.

Jag är sketatrött och död.

Min kväll har varit värd att leva. Jag, Mysi och Melinda har grundat den nya leken "Jimmy - Var är Marcus?". Den är skitrolig. Och så får man skills på att bli skådespelare, och ha ett jävligt proffsigt pokerface. Spelreglerna kan vi ta imorgon.

Just nu sitter jag hos My. Hon har ont i arslet, då hon ramlade ute. Jävla klant. Faktiskt så skrattar hon bredvid mej nu. Alla älskar idiotbilen.

Det ska bli skönt att komma hem och sova. Men jag skulle kunna döda snön. Om det gick...

Och nu har jag lov en vecka. FY FAN vad gött. Lov innebär sömn.

Ane Brun – True Colors <----------- Ane Brun – True Colors

Det går inte att ladda upp nån bild. Blogg.se kan ju ta sig i röven.

Imorgon kan jag nästan lova ett "på riktigt" inlägg. Lucky you.

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0