Weeell... YOU SUCK!

Melodifjaskot var det ja... Eh, jo öhm.. Jaa ni. Ola är bögig, och dålig. Linda förtjänade bättre. Jessica Anderson var tråkig, men hade en meningsfull låt. "Singel-killen" stod ut, och hans låt var jäääävligt meningsfull... HAHA. Den där Jenny ville se ut som Lady Gaga, men lät som... Hon hade ett dåligt ligg. Anders Ekborg eller vad han hette.. Ja, han trodde visst att det var nån slags manlig omodern operatävling. Salami Al Fakir.. Är asmycket gay, och ingen fattar varför han gick till final.

Dom där med road salt var dom enda som tilltalade mej. Den låten var fin. Sångaren var kanske något slaffsig, och jag satt hela tiden och väntade på att riktigt rock skulle göra entré. Nope.

Sen har jag förmodligen glömt bort resten, för dom var så dåliga att jag raderat dom ur minnet.

Programlederna var väl rätt sköna. Ett plus är att Kristin aldrig bytte klänning (!). Men annars hatar jag henne... Jobbigare vuxet barn får man nog leta ett bra tag efter. Grabbarna skötte sig bra. Måns är ju lite som han är, men jag gillar den där gubben Dolph.

Det här var väl fäjnt?

Kommentarer
Postat av: Jonna

snygg header, due!

2010-02-07 @ 12:53:06
URL: http://feber.webblogg.se/
Postat av: nathalie

då är vi 2 om road salt då. satt hela tiden och funderade på när låten skulle gå igång, vilket den aldrig gjorde >.< liiite störande ^

2010-02-07 @ 18:14:51
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0