Var hälsad.

Hej. Idag. Eller, njäää. Just nu kanske i alla fall, aa så är jag död.

Oasis - Little By Little



Förjävla bra låt faktiskt. Se, lyssna och lär mina lärljungar. Some day you will... Öhm, ja some day.

Mysi sitter bredvid mej, äter äpple och läser twilight. Bredvid Mysi, sitter B med tv-dosan i handen och tittar på skidskytte. Och jag, jag sitter med äpple i käften och skriver här. Jag vet helt ärligt inte hur man ska tolka detta. Eller, jo, det gör jag ju faktiskt.

My Malin Maria Ivarsson, Amanda Jovanka Kristin Linnea Bodiroza, Amanda Josefina Karlsson..

Har..

Gått in i väggen.

Jag håller på att få en blåsa i munnen också. Möms! Det är så skönt tycker jag. Att känna hur smärtan flödar när man.. Gör nåt. Och så har jag träningsverk i hela kroppen. Möms x2.

Plus att jag har träningsverk i huvudet. Fast matten gick nog rätt bra idag i alla fall tycker jag. Jag är bäst.

Och jag kommer att kötta alla andra på engelskan. Be ware..



Förresten, det här är ett monster.

Citat, Mysi: "Det är det äckligaste jag sett i hela mitt liv!". Ja. Så kan man också tolka det.

Herråfan!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0