Vad i helvete?



Vad i helvete gör den där boken hemma hos mej? Jo... Det ska jag berätta. Jag har prov nästa vecka. Vill jag få godkänt, är det bäst att jag börjar läsa i skiten. Vid ett inatt gjorde jag det. Och lyssnade på musik. Annars hade det aldrig gått. 2 kapitel att kötta. Nör mobilen dog, dog även jag.

I know, om jag ska bli rockstjärna har jag definitivt inget nytta av det där skiten. Men man måste ju ha en plan b, ni vet. Om jag inte blir rockstjärna blir jag... Eh fan?!?! KEMIST?!?!?!?!?!+!?!!?!??!?!+!?!?!+!

Mysi och jag har bestämt namn och åt sånna här fula böcker.

Biologi - Sten
Fysik - Ernst
Kemi - Bernt

Nu måste jag klä på mej och allt sånt jobbigt. Ska köpa hårfärg sen. Imorgon ska allt slitet, och även utväxten bört. Ska bli så jeffla gött! (Rimmet!!!!!!).

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0