Trummor och ett band.

Fråga inte om rubriken. It just had to be that one.

Hästpojken – Gitarrer & Bas, Trummor & Hat - Radio Edit <--------- Hästpojken - Gitarrer & Bas, Trummor & Hat

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag bara sitter här, och inser hur glad jag är. Att jag är så jävligt lyckligt lottad. Hur fina vänner jag har. Hur bra vänner jag har. Dom är så underbara. Och en del som betyder jävligt mycket, har jag känt under en lång tid. Men sen finns det dom jag vunnit kan man säga. Som det tog så kort tid att lära känna. Och som har stora platser i mit hjärta. Som ingen nånsin kan ta.

Amanda aka "B"



Hedvwig



Melinda



Mysi



Elli



Jag älskar er. Jag älskar er så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: amandas kompis ELINOR BÄST!!!

jasså ja fick vara med på ett hörn trots allt? :O

2010-02-13 @ 15:04:08
Postat av: amanda

Sv; Ja elinor! Det är klart! :D :D :D Jag hatar dej bara lite sörru ;)

2010-02-13 @ 18:29:57
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: amanda

OM jag hade en blogg skulle jag skrivit likadan't <3



Jag älskar dej och dom andra ungarna med !

jaa.. jag vet inte vad jag ska säga.. jag är lite rörd :') <3



Mig har du inte vunnit ! Vi har fan gjort allt tsm tror jag .. (:

2010-02-13 @ 20:17:43
Postat av: Myy

aww, blir lite rörd :')!



Jag älskar dej så jävla mkt med och du o jag kan ingen stoppa ! ;) <3



jag älskar dom andra med såklart ! :D hah



vii 6 äger allt och alla ;P <333



2010-02-14 @ 12:32:40

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0