Sverige for the win! Not at all times, though...

Yes. Det här är mitt 500:e inlägg! Det firar vi med en låt, med Svergies bästa svensksjungande band, Kent.

Det är klart den heter Sverige!




Åh jäefflar vad jag har varit ambitiös ikväll! Mer orkar jag inte säga.

Jag köttade väl egentligen inte på handbollen idag på jumpan. Mene.. Jag är ego och vill gärna kalla det köttning ändå. Men lite mallig är man väl allt! B, with the broken back, har ögon och öron överallt! Och tydligen hade Tomas sagt till Gustav (Gustav är skolvärd, för alla ungjävlar på lysing har sönder allt och alla och härjar, i alla fall, han har typ spelat lite av professionell handboll), att jag var riktigt bra på skott! Och sen när lektionen slutade, kom han fram till mej och sa det! Lite boost där faktiskt! Handboll är nästan det enda roligt inom sport... Nästan.

Det är komiskt, för Gustav är min granne.

Jaa, alltså.. Det var ju givetvis bara det jag ville skryta om förstår ni. Men annars idag har jag haft roligt åt hur folk uttalar saker, jag har varit skadeglad när Mysi halkade och nästan satte sig i papperskorgen, och.. Nää men aa. Sånt. Ni vet.

Fan vad fult mitt 500:e inlägg blev. Och tråkigt. Fuck. That slut called Anna Duck.

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0