Söndag vafan?

Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us
Joan Osborne – One Of Us

Sådär har det sett ut i mitt huvud, hela jäkla lovet. Ge mej ett lov till nu. På raken. Men, B, öh! Nu kan jag det. Melodin. Spela bra. Till 98 procent tycker jag.

Jag är bajstrött. Har kemi kvar... Men jag gör nog det ikväll. Då är mina hjärnceller igång. Jag blev inte precis piggare av att jag kom på att jag har två spanska glosförhör heller. Ursäkta mej inte, fitta.

Pluggar väl spanskan, och sen lägger jag mej i sängen med dej kära dator, och tittar på blåsningen.

Rock'n'roll lifestyle




E D I T : Jag blev just lite piggare. Bara ett glosförhör till spanskan som jag måste göra! Gött!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha, ja mycket tråkigt

2010-02-28 @ 16:17:29
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0