Screw you Majsa..(N)!!!!!!!!!!

Det finns förmodligen ingen.. Ingen som riktigt förstår vad jag snackar om nu. Möjligtvis några som råkat ut för Majsa (N) !!!!!!!! I skolan... Alltså. Snälla. Snälla. Jag dör!!! En otroligt hemsk, och inte minst oteknisk vikarie. Hon kan aldrig, ALDRIG ta Klasis plats i mitt hjärta. Faktum är att hon inte ens har en plats i mitt hjärta. Den skitstöveln.

Hon vill gärna kalla sig själv Majsa. Utan N. För hon är sjuk i huvudet. Jobbig. Jobbig. Utav helvete. Fasen. Fasen. Jefflar. Jävlar. Jävlar.

När Natalie och jag innibillat henne att vi inte kunde arbeta mer om grekiska uppfinnare, (vilket var helt sanningsenligt, nu är jag inte ironisk), så fick vi fri tid. Vi sprang till Lyset och köpte mej en alla hjärtans dag bakelse. Gött. Sen gick vi till Aspen. Ett rum, där det finns två rum, som är grupprum. Där man alltid har roligt! Det finns en massa mystiska saker, och alltid nån att härja lite med. Så där satt vi och ritade bondgårdar på varandra, och jag åt min bakelse. Och så filmade jag roliga händelser. Tex när Hedvwig tejpade in hela Jimmyö.

Jag hatar Majsa. For the moment. For the month. I alla fall.

Och så skulle jag gärna vilja ha min del av städerskornas lön idag också, tack. Mene.. Idag var jag inte så duktig. Det är bare te å sparka undan skiten.

Ikväll ska jag garva så mycket att jag drunknar i mitt eget snor. Sorglig död, jag vet. But that´s what I call....

ROCK'N'ROLL LIFESTYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0