Så gay.



Tja, äru gay elle? Aee, jag tänkte la dä.

(fråga inte(!))..

Jag ska ha en stor fet FEST imorgon. 20.00 @ my place. The pinkest house in Ödeshög. Gissa varför? Jo, för att imorgon missar jag en hel timme no. Jag får stå ut i tjugo minuter.. Det är okej. Jag är glad. Oh my, säger jag bara. Varför missar vi då kemin kan man fråga sig? Jo, 7A ska gå kurs i grupptyck, alkohol och droger. Just nu älskar jag dessa problem.

Förresten, Marcus har fått vattenkopper. (Håll käften, så säger jag som östgöte!).. Så det är ju inte så kul. Jag ska tvinga hit han på torsdag i alla fall. Själv har man haft både VATTENKOPPER och beltros. Så jag är så immun man nånsin kan bli. Det ni!

H E J D Å !


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0