Överdrivet? Nää.. Alltså, det är ju såhär faktiskt.

Hej du.

Elvis funkar alltid.



Under den senaste tiden har jag uppmärksammat många irritationsmoment i mitt rock'n'rolll lifestyliga liv. Mene.. Ja, som ni vet är jag som en 80-årig senil kärring på crack, så nää. Jag kommer nästan inte ihåg ett skit. Men ett skit kommer jag ändå ihåg. Gör er redo...

Okej. Då kör vi:

Århundradets irritationsmoment:

Jag går ju i regel aldrig nånstans utan musik. Så, med headsetet och nån bra gammal 80-tals rock eller nåt fint, vandrar jag, så gott jag kan, mellan alla fans till mitt mål. Och så är det givetvis nån otroligt inkompitent människa, som nödvändigtvis ska börja prata med en! Jaa.. Nåväl. Nog för att man är eftertraktad och så, men idioter ser väl för fan att jag inte har nån kontakt med omvärlden eller?! Jag menar, om jag går där, men en sladd upp till öronen, så röker jag inte vattenpipa, jag rensar inte öronen, JAG LYSSNAR PÅ MUSIK OCH HÖR INGET ANNAT! Men i alla fall, så måste man snällt, passivt, och vackert ta av sig hörlurarna och säga med en munter ton: "Va?". Och oftast är det ju nåt helt ointressant och onödigt personen har på hjärtat.

Vilken tur att jag har gått och skaffat livvakt gratis idag!



Och så var det med det idag.

Nu ska jag plugga 107 engelska glosor, sen lämnar jag faktiskt matten till ept:n imorgon, och därmed till fate!

Sug på den ni!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0