"Nu behöver du inte längre gå miste om bra låtar"......

The Wannadies – You And Me Song <---------- The Wannadies - You And Me Song

Om jag fattat rätt, så är det Pär Wiksten som är sångare i det här gamla bandet. Han som för övrigt nu är värsta partnern med Amanda Jenssen. Och det leder oss in på ännu ett spår. Det är till 99 procent säkert att jag och B kommer få se, höra, känna, uppleva AMANDA JENSSEN den 29:e maj på nån festival. Så jeffla fäjnt!

I gotta (håhåhåhåhåhåh, min engelska lärare ICE hatar starkt när man drar ihop orden till slang, so this one´s for you!), eh aa.. I gotta find a safety pin for my nightdress. Nice one Nathalie!

Jag hoppas så in i helvete, att det inte bara är jag som glor på blåsning som en kåt hund på söndagar?! Det är så roligt ju! Jaa, gud ja! Nu måste jag bli paiad av tv3 här nu, när jag gjort en så fager reklamering!



En dom som slagit sig idag är följande: Jag ska inte vara med på jumpan imorgon!(!)

Nää, jag är fanimej ingen tönt som ger fan i det pga av lite mensverk. I och för sig har jag inte mens just nu.. Men skitsamma.

Anledning: Jag hostar upp tjocktarmen. Typ. Min hals har tagit stryk. Eller, jaa. My har smittat mej. Och jag.. Mysi gumsi, jag förlåti deejii! HahaII.

Men jag hatar att inte vara med på jumpan. Hatar, hatar, hatar, hatar, hatar. Men jag insåg, att om jag trotsar mej själv, kommer jag få en stroke och dö. Och så vips, har mamma och pappa förlorat den bästa ungen man kan ha, Robert har förlorat den mest underbara syrra i världen, Sofie kommer börja sälja kylskåpsmagneter, min kompisar kommer supa bort sorgen, och bli alkolister. Och ja.. Marcus kommer bli påkörd av en buss.

Så, för att vara på den säkra sidan.. Lyder jag min inre "doktor-röst".

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer
Postat av: Jonna

...eller intressant information.

2010-02-08 @ 17:57:45
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0