Mí gustiara acostarme contigo!

Elvis Presley – Suspicious Minds <----- Elvis - Suspicious Minds

PANIK PANIK PANIK! Vi ska ha no-prov snart. Eller jaa.. Efter sportlovet tror jag. Shit. Im screwed.

Min fredag har varit jättebra! Men det är ju alltid nåt som kommer i kläm... Men, låt oss hålla oss till glädjen! Jag sov hos Mysi med B också. Übertrevligt! Vi pratade oss mer eller mindre till sömns. We were deep man. Really deep.

Men, så var vi även med Elli och Hedvwig! Det var så jävla roligt! Därav min rösts skick idag... Inte bra. Icke bra. Men vafan gör det?!?! Och så kommer väl ett flertal videos läggas upp på youtube, som är riktigt roliga som jag kan dela med mej av! Jag kan lova er, jag är en ritktig talang när det gäller skådespeleri. Även om jag spelade över...

Bilder som jag snott från Mysi!

 Hedvwig + B

  1. My 2. Hedvwig.

Det var ändå inte mycket till bildbomb. Bajsa i det!

Ikväll börjar melodifjaskot igen. Jag är nyfiken på Darin, eftersom jag var nästintill kär i han när han var med i idol. Men jag vet inte riktigt... Brukar inte vara med nåt som jag vanligtvis lyssnar på ändå. Men titta måste man ju! Som en tradition. Yes.

Ursäkta för ytterst grått inlägg.

Dagens visdomsord: Lev livet, eller begå självmord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

självmord.

2010-02-07 @ 11:01:45

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0