Jag släpper din hand, och lämnar dej där.

Men en grej kan jag faktiskt säga ändå. Det är kulturvecka i skolan imorgon. Och imorgon skulle visst (tror det var), 1,2,3:or som går nåt estet program från Holavedens gymnasium komma och dansa för oss typ. Och så kunde man få en danskurs med dom. B och jag är på! Såklart.

Och så ska det vara skolbio nån dag också. Jag hoppas så innerligt att det är på vår 80 minuters no på onsdag! Jag hoppas också, att det INTE är Twilight eller det. Alltså, jag dör då. Fyfan!

Det hemska var att jag drömde inatt, att jag ersatte Bellas plats, och jag hade heta stunder med den där pattinson. Shit.



En disgusting pervo-bild.

Just det... Kemin var det ja. Jahopp. Får väl ta det nu då.

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer
Postat av: malin

snygg blogg!

2010-02-28 @ 22:26:51
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0