Jag har verkligen provat med allt, jag har träffat för fan hela världen!

Veronica Maggio – Nöjd? - Radio Version Lite skön faktiskt.

Jag har inget vettigt att säga. Drar till Mysi sen.

Men B, om du ser detta så ska du vara glad! Robert har kommit på hur man spelar one of us med melodi. Nu ska jag bara kötta in det, och ge mej en elgura så låter sketabra!

Förresten, lycka till på återbesöket med ryggen idag!



Jävla plugga hit och dit. Har spanska och no prov efter lovet...

Dock är det där min engelska glosbok. Åh så fager!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer
Postat av: nathalie

du skulle ju kunna få överta min elgura ett tag asså, den står ju bara o dammar i ett hörn, HAHA! :)

2010-02-24 @ 20:24:44
URL: http://mondoblog.se/astuff
Postat av: B

Natta skojar du nu så slår jag dej, skojar du inte så älskar jag dig mer än jag brukar, (och det är fan inte lätt !! Asså shit vad det vore nice, vi skulle rock'on !! ;)

2010-02-24 @ 21:53:30
Postat av: nathalie

Sv; ska prata med modern min, lite kanske jag ska ha för den (a). om jag får sälja den alltså ^^

men ska prata med henne, jag spelar ju inte längre, isf använder jag ju endast min aukustiska :)

2010-02-25 @ 09:41:41
URL: http://mondoblog.se/astuff

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0