Jag är kissnödig!

Jag tror jag dör lite. Haha.

Sms..

Från: Mamma

"DARIN ÄR SÅ BRA!!!"

Men mamsen då... Och så kommer Mysis mamma in, och diggar till Darin. Sen får B ett sms av sin mamma, där det var nån annan slags hyllning till Darin.

Och så säger folk att det är "småflickor" som gillar honom.

Hi, my name is Iggy Pop. What's yours?



My och B tittar på Avatar. Jag gjorde... Men det är som vanligt för unreal för min smak. Så jag har kirrat spotify, som laggade förut.

Förresten, ska klippa mej snart. Den 26:e eller vad det var.. Vad för för punk/rockig hairstyle ska man köra på nurå?

   

Jag är sugen på Dr. Phil, faktiskt.

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0