Jag är kissnödig nu också!

Fan vad kissnödig jag är! Men jag orkar inte gå på toa... Jag lättar på trycket här och nu.

Mysi ligger i sängen och tittar på Scrubs. Jag också. Snart. Skulle bara skriva det här.

Vi tittade på os inatt. Och jag byggde en annan verision av Ödeshögs "fylle-väntrum", Taxi. Det var Bella lego..

Och så var vi inne på en gitarrsida.. Mycket snyggt fanns det. Jefflar. Man skulle vara rik. Och det kommer jag ju bli. Så.. Jaa.

Alla rockstjärnor har ju nån slags historia. Jag håller på med min. Mohaha.



Det här är en ytterst hård bild. Detta är jag när jag tänker. På matten.

Och, när jag klippt mej, och min kära moster Tina har kommit hem från Malaysia ska hon få färga mitt hår igen. Back to black.

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0