Jag är hippie!

Jag älskar alla! Ja fan... Jag älskar dom som jag verkligen ogillar t om! Majsa, du är ändå... Tjock och glad! Och Tim.. Även om jag vill att du ska in på koncentrationsläger så.. Aa, hoppas du får en mindre smärtfull död! Och.. Ehm. Vem mer hatar jag mer eller mindre? Jo just det! Städerskorna, alltså... Ni.. Ni kan få er lön. Visst, visst. Men jag ska fanimej ha några ören! Annars jefflar! Ja gud ja...

Nää, jag är faktiskt inte full! Dricka när man inte ens fyllt fjorton är idiotiskt och jävligt onödigt. Slutar bara med... Ja, man dränker sig i sina egna spyor. Och jag ska dö när jag gör ett stagedive, för att jag blivit så dålig att ingen vill ta emot mej.

Just nu är jag bara hög. Hög på livet. Hög på hur mycket jag älskar dom som jag umgås mest med! Jag är ingen tönt, jag är bara... Bra på att uttrycka mina känslor!

Pontus, Marcus, Mysi, Melinda, Hedvwig, B, Elli.. This one´s for you! (Och om jag glömt nån (vilket jag inte tror), så säger vi att jag visst var full!)

Twisted Sister – I Wanna Rock <------------ Twisted Sister - I Wanna Rock

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Hahahah du e för skön xD

2010-02-14 @ 14:33:02
URL: http://goodnightandgo.webblogg.se/
Postat av: -B

Jaa.. nu är du hög igen ..

Fyfan vad vi älskar folk just nu?

Alla (L) dag och allt.. det är ju

så klaff lixom.. Ni är dumma som pluggar utan mig. (hmm, sa jag detdär?) men jag tkr att ni får

pallra ut era assslen och sen köra ett varv med mig!! Men nu ska jag dra. så plugga inte sönder nu !

2010-02-14 @ 16:35:59
Postat av: Hedvwig :D(L)

älskar dig manda :*

2010-02-14 @ 18:03:21

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0