Jag älskar dej.

Blogg.se kan ju fan ta sig i röven! Jag skrev förut idag, och publicerade det. Men icke. Och det står t om att det är publicerat. Nåt jävla stort fel är det i alla fall. Man kanske borde skapa en ny kategori, "Blogg.se's alla fel". Ha, men då skulle jag väl bli avstängd och bannlyst på livstid.

Jag måste ju verkligen säga att mitt liv är otroligt händelserikt just nu! I det förra inlägget skrev jag att jag skulle skita i att skriva, tills jag har nåt roligt på hjärtat. Men, hjärtat mitt är mitt uppe i träningsverk. Och då tänker bara hjärnan på hjärtat. Hjärnan vill liksom att hela kroppen ska må bra, förstår ni!



Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0